Wat fijn dat je de OpenDagenPlanner en de aanmeldservice gebruikt.
Misschien heb je een vraag hierover?
Hieronder kun je antwoorden op veel gestelde vragen over de OpenDagenPlanner en de aanmeldservice vinden.
De meest voorkomende vragen die wij krijgen:
Wat is het verschil tussen aanmelden via de VO Gids en rechtstreeks bij de school?
Het voordeel is dat je je bij de aanmeldservice maar één keer hoeft aan te melden en je dan voor meerdere open dagen (en bij meerdere scholen tegelijk) kunt opgeven. Je ontvangt bovendien per mail een handig overzicht met alle aanmeldingen overzichtelijk bij elkaar.
Waarom moet ik mijn aanmelding bevestigen?
We willen graag dat je je aanmelding bevestigt zodat we geen onjuiste gegevens naar de scholen sturen.
Waarom word ik bij het aanmelden soms naar de website van de school doorgestuurd?
Sommige scholen hebben zelf een speciale aanmeldpagina voor hun open dagen op hun eigen website. Ook dan kun je je gewoon via de OpenDagenService van de VO Gids aanmelden, dan word je automatisch doorgestuurd naar hun website.
Hoe kan ik mij weer afmelden?
Wil je je weer afmelden voor een activiteit, dan kun je rechtstreeks contact opnemen met de school.
De contactgegevens van de school (e-mailadres of telefoonnummer) kun je vinden in de bevestiging.
Waarom kan ik me niet aanmelden bij sommige scholen?
De vo-scholen maken zelf de keuze of je je wel of niet via de VO Gids kunt aanmelden. Twijfel je of je je voor deze activiteit moet aanmelden, dan kun je contact opnemen met de school.
Ik mis een open dag of kennismakingsmoment in de lijst.
De vo-scholen maken zelf de keuze of zij hun open dag of andere kennismakingsmoment in de VO Gids zetten. Het kan daarom voorkomen dat je een school kent die wél een open dag houdt, maar dat je deze niet op de VO Gids website ziet staan.
In dat geval kun je altijd contact opnemen met de school zelf.
De contactgegevens van de school (e-mailadres of telefoonnummer) kun je vinden in de bevestiging.
De activiteit zit vol. Is er een wachtlijst?
De VO Gids heeft geen informatie over eventuele wachtlijsten. Wij adviseren je om contact op te nemen met de school, wellicht kunnen zij je meer vertellen of een alternatief aanbieden. Er zijn vaak meerdere voorlichtingsmomenten.
De contactgegevens van de school (e-mailadres of telefoonnummer) kun je vinden in de bevestiging.
Ik heb een vraag over de open dag.
Voor inhoudelijke vragen over de open dag kun je contact opnemen met de school, zij vertellen je graag meer. De contactgegevens van de school (e-mailadres of telefoonnummer) kun je vinden in de bevestiging.
Ik heb van de school geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Wat vervelend dat je (nog) geen reactie hebt ontvangen van de school.
We hebben jouw aanmelding doorgestuurd naar de school, voor vragen over je aanmelding, schooladvies of de kennismakingsmoment adviseren we je om rechtstreeks (nog een keer) contact op te nemen met de school, alleen zij kunnen je vraag beantwoorden.
De contactgegevens van de school (e-mailadres of telefoonnummer) kun je vinden in de bevestiging.
Het vermelde tijdstip klopt(e) niet.
De vo-scholen vullen zelf de tijden van hun activiteiten in. Heb je hier vragen over, dan kun je contact opnemen met de school. De contactgegevens van de school (e-mailadres of telefoonnummer) kun je vinden in de bevestiging.
Mijn aanmelding was niet bekend bij de school.
Wat vervelend dat je aanmelding niet bekend was. Je aanmelding mailen we automatisch door naar de school. Misschien heeft de school deze mail gemist. We hopen dat je wel welkom was!
Ik twijfel of mijn schooladvies past bij deze school.
Wij adviseren je om contact op te nemen met de school, zij kunnen je hierover adviseren.
De contactgegevens van de school (e-mailadres of telefoonnummer) kun je vinden in de bevestiging.
Ik krijg een foutmelding als ik wil aanmelden.
Wat vervelend dat je je niet kunt aanmelden. Krijg je een foutmelding in de OpenDagenPlanner? Stuur dan een e-mail naar info@devogids.nl met een korte omschrijving van deze foutmelding . Wij gaan het zo snel mogelijk proberen op te lossen.